3 Ocak 2014 Cuma

Garnier Aktif Saf & Temiz Yoğun Bakım
Sivilce Karşıtı Matlaştırıcı Tonik
 
2 haftalık uzun bir aradan sonra 2014 senesinin ilk blog yazısıyla karşınızdayım. :)Bu yazımda bana tonik ritüelini alışkanlık haline getirmeyi sevdiren ve  son kullanma tarihini görmeden tamamen bitirdiğim ilk tonik olan bu yavruyu tanıştıracağım sizlerle kızlar,hadi bir merhaba de ablalara  :)
 
 
Videolarımı takip edenleriniz bilir,geçen sene 2-3 ay boyunca ,cilt temizliğimde birtek Bioderma Sensibio H20 kullanmak zorunda kaldım ,yağlı-hassas-gözenekli cildimin oldukça sorunlu olduğu dönemde. Tesadüfen kuaförümün hediye çekilişinde bana çıkan bu toniğe sahip olunca  Biodermayla temizlediğim cildimde bazı akşamlar biraz da korkarak denemek istedim.Ancak korkumun yersiz olduğunu farkettim,çünkü Biodermayla temizlememe rağmen bir de pamuk yardımıyla cildime bu toniği uyguladığımda pamuğun üzerinde kalan rengi gördükten sonra bu toniği düzenli olarak kullanmaya karar verdim.Evde olduğum,makyaj yapmadığım günlerde bile herakşam yüzüme bu ürünü uygulamayı ihmal etmedim.
 
Ürünü sevmeme en büyük neden ; içeriğinde konsantre Salicylic Acid olması.Bu madde sivilceleri ve sivilce izlerini yok etmede aynı zamanda geçici de olsa gözenekleri küçültmede çok etkili bir bileşen. Bu nedenle de  kozmetik-dermakozmetik ürünlerinin yağlı ciltli insanlara yönelik serilerinin içeriğinde olmazsa olmaz başrol oyuncularından ; Salicylic Acid.
 


Vaccinium myrtillus bitkisinin özünden elde edilen extractlar sayesinde de cildi yenileme ve onarma etkisine, Salicylic acid ile birlikte kuvvetli bir şekilde destek sağlıyor.
 
Tonik ambalajının üzerinde yazdığı gibi matlaştırma özelliğini başarıyla gerçekleştiriyor.Bunu gerçekleştirirken de diğer tonikler gibi  yüzünüzde yapış-yapış bir etki bırakmıyor.Bu tonikten önce kullandığım tonikleri bitirememe nedenim buydu ; yüzümde yapışkan bir etki bırakıp,cildimi tekrardan yıkama isteği uyandırmaları.Bu tonikte öyle birşey kesinlikle yaşamadım.
 
Ürünün keskin ancak temiz bir kokusu var.Koku receptörleri oldukça açık ve kokulardan çok etkilenen biri olarak bu ürünün kokusu beni rahatsız etmedi.
 
Ürün özellikle sivilceniz varsa,yüzünüzde hafif bir yanma yapıyor,ancak güvenin bana kızlar bu acı dayanılmayacak kadar kötü değil ; tamamen Salicylic acid'in neden olduğu bir etki  ve yanma hissi.
 
Kısacası ürün ; gözenek sıkılaştırıcı formülü,sivilce ve iz karşıtı içerikleriyle,piyasaki alternatiflerine göre   uygun fiyatlı ve daha hafif kimyasal içeriğe sahip olması nedeniyle karma-yağlı ciltli takipçilerime  gönül rahatlığıyla öneriyorum.
 
Ben bir daha alırmıyım ;  indirime girdiği an kesinlikle.. ;)
 
Son olarak ürün 200 ml, 12-16 Tl arası değişen fiyatlarla heryerde  bulabilirsiniz.
 
Sağlıkla ve güzellikle kalın..
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder